راه اندازی تجارت الکترونیک برای بازاریابی محصولات بانوان | پایگاه خبری آتیه کار

راه اندازی تجارت الکترونیک برای بازاریابی محصولات بانوان

راه اندازی تجارت الکترونیک برای بازاریابی محصولات بانوان

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور نبود بازار مناسب برای عرضه محصولات تولیدی بانوان را مهم توصیف کرد و گفت که در این راستا یکی از کارهایی که در حال انجام دادن هستیم توسعه تجارت الکترونیک و ارائه طرح به دستگاه های ذی ربط است .

به گزارش خبرنگار آتیه کار به نقل از ایرنا ، معصومه ابتکار دوشنبه شب در حاشیه آغاز به کار نمایشگاه توانمندی زنان کارآفرین با عنوان ‘ لتکا ‘ در قائمشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود : در این راستا از طریق توسعه تجارت الکترونیک به معرفی کالاها در سطح بین الملل پرداخته ایم و همچنین با قرار دادن آموزش های لازم برای بانوان می خواهیم به بازاریابی کالا بپردازیم.
وی با بیان اینکه بانوان استان مازندران دارای توانمندی های بالایی هستند ، گفت که این توانمندی ها در زمینه های همچون صنایع دستی ، پوشاک و فرش دیده می شود که تولیدات خوبی را دربازار عرضه کرده اند .
معاون رئیس جمهوری با اشاره به اینکه در زمینه آموزش مهارت ها و ارتقاء کیفیت تولیدات کارهای خوبی صورت گرفته است ، بیان کرد : دولت دوازدهم بنا دارد تا در این زمینه ها اقدامات لازم را برای ارتقاء سطح مهارت بانوان انجام دهد.
ابتکار افزود : در این راستا بحث بازاریابی اینکه بتوانیم کالاهایی بانوان را در زمینه های مختلف به بازاریابی آن بپردازیم بسیار حائز اهمیت است.
وی گفت : برای بازاریابی در این زمینه ها راه اندازی تجارت الکترونیک بسیار مهم است تا چرخه کامل و تولیدات بانوان به فروش برسد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور افزود : همچنین بازاریابی برای اشتغال بانوان تحصیل کرده بسیار مهم است تا به رشد اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت آنها کمک کند.
نمایشگاه توانمندی بانوان و خانواده مازندران دوشنبه شب با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
۷۳۳۴/۱۶۵۴

 

مطالب مرتبط:

My title
تمامی حقوق مطالب وب سایت اختصاصی پایگاه خبری آتیه کار می باشد.

طراح سایت: سایت ستاپ Sitesetup