اخبار کار | آتیه کار » چگونه کارهایمان را پشت گوش نیندازیم ؟

اخبار کار | آتیه کار

اقتصاد ، فرهنگ ، کار ، اشتغال ، کارآفرینی و فرهنگ کار

مدیریت زمان

چگونه کارهایمان را پشت گوش نیندازیم ؟

چگونه کارهایمان را پشت گوش نیندازیم ؟

اگر برای کاری که دارید می‌کنید موعدی در نظر نگرفته‌اید، بازه‌های زمانی کوتاه‌تر تعیین و از تایمر برای تنظیم زمان استفاده کنید؛ مثلا هر ۲۵ دقیقه یک بار یک تنفس پنج دقیقه‌ای بگیرید و هر ۹۰ دقیقه تنفسی بلندتر.

فهرستی را که برای کارهایتان تهیه کنید به وظایف کوچکتری تقسیم کنید که تعریف آن واضح‌تر و مشخص‌تر باشد. این کار باعث می‌شود انجام و تکمیل وظایف تعریف‌شده آسان‌تر شود.
تلاش کنید که عوامل حواس‌پرتی را به حداقل برسانید. قرار دادن موبایل در حالت پرواز یا رفتن به جایی که کمتر حواستان پرت شود و مجبور به انجام کار باشید، کمک می‌کند.
مشغول کردن خود معمولا راحت‌تر از انجام کارهایی است که از آنها فرار می‌کنیم. به جای آن که کار اصلی‌ را انجام دهیم، ترجیح می‌دهیم که سرمان را به کارهای ریز و درشت دیگر مشغول کنیم با این بهانه که برای کارهایمان به اندازه کافی وقت نداریم. وقت دارید فقط باید برنامه‌تان را مشخص کنید.
@dotDE

مطالب مرتبط:


یک دیدگاه بگذارید


عکس ها

فیلم ها