اخبار کار | آتیه کار » دلایل مشغول بودن سامانه تلفنی ۱۴۲۰ تامین اجتماعی

اخبار کار | آتیه کار

اقتصاد ، فرهنگ ، کار ، اشتغال ، کارآفرینی و فرهنگ کار

سامانه ۱۴۲۰ تامین اجتماعی

دلایل مشغول بودن سامانه تلفنی ۱۴۲۰ تامین اجتماعی

دلایل مشغول بودن سامانه تلفنی ۱۴۲۰ تامین اجتماعی

رییس مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی دلایل مشغول بودن سامانه تلفنی ۱۴۲۰ این سازمان را تشریح کرد.

به گزارش آتیه کار به نقل از ایسنا، ایمان بیوس درباره چرایی مشغول بودن خطوط سامانه ۱۴۲۰ تامین اجتماعی، گفت: مشکل اصلی کنونی در سامانه ۱۴۲۰ مشغول بودن خطوط است. دلایل اصلی مشغول بودن خطوط هم این است که در حال حاضر در پایان ماه قرار داریم و در پایان ماه معمولا میزان مخاطبین ما بیشتر می شود و مردم سوالاتی را از سامانه ۱۴۲۰ دارند که منجر به افزایش حجم تماس ها می شود. علاوه بر این، بحث بیمه بیکاری که یکی از موضوعات روز در ایام کرونا است نیز حجم تماسها با سامانه ۱۴۲۰ را افزایش داده است زیرا بسیاری افراد مشمول نبودند و این موضوع باعث شده که حجم تماس زیادی به سمت ۱۴۲۰ بیاید.

وی افزود: در عین حال بحث متناسب سازی حقوق بازنشستگان نیز مطرح شده است که در این حوزه یک مخاطب ۳.۵ میلیون نفری داریم و با توجه به دستور رییس جمهور و پیگیری های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بناست این طرح از ابتدای مرداد ماه اجرایی شود. بر همین اساس مردم پرسش های زیادی در این زمینه دارند و در عین حال جامعه مخاطب ما هم جامعه گستردهای است. بنابراین مجموع این عوامل باعث شده که حجم تماس های ما بالا رود و عملا خطوط سامانه مشغول باشند.

بیوس تاکید کرد: البته بحث توسعه سامانه را در دستور کار داریم و امیدواریم تا یک ماه آینده سیستم ۱۴۲۰ توسعه می یابد و خطوط بیشتری اضافه می شوند.

وی افزود: در حال حاضر روزانه نزدیک به ۱۰ هزار تماس با ۱۴۲۰ داریم، اما با توجه به جامعه مخاطب گسترده ای که داریم، توسعه کامل سیستم ۱۴۲۰ را در دستور کار داریم که تقریبا اکنون مراحل نهایی اش را می گذراند. از فردا تعداد نیروی پاسخگوی بیشتری هم اضافه میشود و تا پایان مرداد ماه به ظرفیت نهایی می رسد. در حال حاضر سامانه ۱۴۲۰ از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۲ شب فعال است. طبق برنامه ریزی ها می خواهیم به سمت پاسخگویی ۲۴ ساعته رویم. در عین حال مهم ترین خدمتی که از طریق این سامانه ارائه می دهیم، پرسش و پاسخ هایی است که مردم نیاز دارند. همچنین اگر شکایت یا درخواستی داشته باشند، ۱۴۲۰ پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم است. در عین حال انجام برخی خدمات به صورت تلفنی نیز در دستور کارمان قرار دارد که امیدواریم ظرف یک ماه آینده بتوانیم این اقدام را انجام دهیم.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، گفت: یکی دیگر از راههای ارتباطی با سازمان نیز شماره پیامک ۱۰۰۰۱۴۲۰ است و همچنین پرتالی به آدرس

http://1420.tamin.ir فعال است که مردم می توانند پرسش و درخواستهایشان را در آنجا ثبت کرده و همکاران ما پاسخگوی سوالات شان از طریق سامانه خواهند بود.

مطالب مرتبط:


یک دیدگاه بگذارید


Your SEO optimized title page contents

عکس ها

فیلم ها